søndag 4. januar 2009

Søndagssysler

I dag har jeg tovet et par bittesmåtøfler. De ble veldig søte. Jeg skal lage ører i morgen, om alt går etter planen, slik at det blir små mus. Pip-pip, pass deg for katten! Eller motsatt ;)

Littegranne gavedryss også: Jeg har gitt bort et pannebånd og varmer kanskje noen ører i kveldskulda. Jeg har gitt bort et par nystrikkede og tovede stjerner i blått og svart - gryteklutstjerner, til en som flytter i disse dager.

Jeg har begynt på noen hyggelige strikkinger, og har fått guiding i hobbybodforumet :) Jeg har lagt opp masker til Thermis som jeg kjøpte oppskrift til i dag og jeg har begynt på pulsvarmeralongen.

Jeg vil fortelle om mine garnerfaringer etterhvert, når jeg har kommet litt lenger på prosjektene.

Det er litt uvant å sitte med pinne 3 igjen, når jeg kom rett fra tøfler på 5,5 (musetøflene) i går og 9 (et par i drops-design, halvveis på den første) i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar