søndag 8. februar 2009

Gratulerer med dagen!

I dag er det morsdag. Man trenger ikke ha barn for å være mor. Vi har hønemor, skravlevmor, strikkemor, gamlemor... Og nissemor - somer på ferie.

Det går litt trådt med trådene, men en giraff strekker hals og er snart klar for å se dagens lys. Den mangler bare øyne! Og nesebor, for å lukte deg bedre.

Jeg har laget en gave i dag, i perlestrikk og med tre nøster alpakka :) Du store alpakka så koselig å lage til en god venn. Det er som om strikketøyet blir dobbelt så mykt da. Du lille lam... har du noe ull? Jada, jeg har kroppen full. Strømper til mor, strømper til far...
hehe - er jeg kvalifisert som skravlemor nå?

Forresten, ikke farao på ferie men kameraet er på ferie, så jeg får ikke tatt bilder på en ukes tid. Jeg skal forsøke å beskrive eventuelle teknikker og ideer med ord imens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar