onsdag 18. mars 2009

Ugler i rute

Jeg er litt lite til stede nå, men kort sagt om noe langt:
1. Velkommen, velkommen til min nye blogg-følger!
2. Min nye hals er ferdig til marsalongen er ferdig. Jeg legger inn min oppskriftsversjon og bildet så fort jeg får kamera-besøk.
3. I kveld strikker jeg i gult og kult. Det er snart påske, og jeg har fått påskegarn og oppskrifter :) I kveld blir en flaskekylling klekket! Hm, lurer på hva slags egg han er fra. Han er så laaaang! Går superfort å strikke, kanskje han har fått noen ekstra vitaminer. Det blir en flaskekylling på tøffinger. Jeg lurer på hva slags egg han klekkes fra, for han blir lang! Han vokser superfort, så kanskje inneholder det mirakel-proteiner som bodybuoildere tyr til. Han blir i allefall hærlig og gul, og skal passe på påskepåfyll.

3 kommentarer:

  1. Ja, snart er påsken her og da blir det bruk for kyllinger.
    Ikke så godt å vite hvilket egg denne kommer fra, kanskje en svane. De er så staselige. Lykke til videre med kyllingen.

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se den ferdig!

    SvarSlett
  3. Kyllingen riktig strekker hals! Tror nok han skjønner han skal pynte opp noe langt :)

    SvarSlett