onsdag 1. april 2009

Nesten påske - pakker i posten!






I dag er en gul dag. En dag med gule, varme, myke tanker - fra andre. Sola skinner og snøen smelter, men kyllinger klekkes ut. Husker du Postmann Pat? Da jeg åpnet førpåskepakke i dag, som lå i en pappeske, tenkte jeg på postmann pat. I en av bøkene med han, som jeg hadde som liten, var det et bildet med masse gule kyllinger i en slik eske. I dag fikk jeg to store i eske. De satt der i skallet sitt, halvt utklekket på en måte. Kjempesøte! Jeg fikk oppskriftsforklaring slik at jeg kan prøve å skape flere selv også. Og ikke nok med det, enda en pakke kom i dag. Den hadde med seg to bøker med koselige visdomsord, heklet liten påskegul duk som skal pynte opp. Eller lyse opp kanskje til og med. Jeg fikk tøfler i glade farger. De er myke og sitter på foten min. Tusen takk for solstråler i ull :))






2 kommentarer:

  1. Så kjekt med førpåskepakker.
    Så godt du gleder deg over dette. Kyllingene var fine. Du lager sikkert snart flere.

    SvarSlett
  2. Fine, morsomme, omtenksomme og varmende førpåskepakker har du fått :)

    SvarSlett