onsdag 1. april 2009

Ala Ingrid Espelid







Så jukser vi litt, selve strikkingen var allerede gjort på denne månedens along, og siden jeg ikke var helt fornøyd med resultatet, har dette fabelaktige pannebåndet ligget og ventet på eventyr. I dag fik det liv, med knapp på slik at det kan brukes. Det ble litt stort da jeg fulgte oppskriften, men kanskje det passer på større huer :) Jeg brukte originalgarnet Fabel fra Drops som i oppskriften, men i en annen fargeblanding enn den som var foreslått der.

4 kommentarer:

  1. Det var fin farge på dette pannebåndet ditt.
    Flott det er ferdig så det kan brukes.
    Flinke du.

    SvarSlett
  2. Stilig pannebånd! Likte godt fargene. Skal jeg lage det skal jeg være obs på kanskje å forminske det litt.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Flott pannebånd. Utrolig flotte farger :)

    Hege81 (http://blogg.petteroghege.net)

    SvarSlett