fredag 30. januar 2009

Januarsnar(t slutt)
















Januar har bare en dag igjen, og i stad satt jeg og tenkte litt. Hva har jeg strikket i januar?
Jeg tenkte jeg skulle prøve å skrive en liten liste nå, jeg. På det jeg husker. I morgen er planen å fortsette på mobilvottene på dagen og å begynne på halsalongen for februar på kvelden. Mønsteret så veldig fint ut og denne gangen heter halsen, om man sier navnet på norsk, Ydmyk. Det passer jo svært så bra på en myk, søt hals synes jeg.

2 par stjernegrytekluter, strikket og tovet
3 par sandalsokker
1 pannebånd ala along
1 hals med dobbelte fletter, rauma-mønster
1 hals thank you lamb
1 hals i ull-flame
2 termis-halser, en alpakkavariant og en lerke
1 pannebånd tovet
1 par skyggestrikkede pulsvarmere rett versjon
1 par skyggestrikkpulsvarmere sydd på skrått
1 calometri jeg kaller termometri
sauesitteunderlag
1 frosk (heklet)
1 par musetøfler str. 4 år
1 par musetøfler str. 2-3 år
1 par kattetøfler str. 2-3 år
1 par tøfler tovet, voksen
1 par jordbærtøfler
1 slips (heklet)
1 tubelue
1 par blåfjellvotter
1 par dukkeblåfjellvotter
1 dukkeveske (heklet)
3 "varmere" til enganskrus (heklet)
Blåfjell prinsessepannebånd
1 stort sjal med noe hullmønster
1 isskrapevott

Og på pinnene nå er et par gule mobilvotter til påske, en dukkebag og et sjiraffsjerf (sistnevnte er bare såvidt, såvidt påbegynt.

1 kommentar:

  1. Så mye du har fått til i løpet av januar :)
    jeg har sendt deg en award, ta en titt i bloggen min

    SvarSlett