lørdag 3. januar 2009

Save me med litt litt rund v


Vrir jeg litt på v, kan det bli en u, og vi får sau foran e-en. Og i dag er det sånn, sauen som skal redde dagen. Lage den myk og fin. Det blir litt strikking. Lett strikking, myk strikking, som skal toves. Toves og bli presanger. I kveld skal noen ting i vaskemaskinen. Jeg lader opp til alongstart. De er alt i gang og jeg har fått oppskrifter. Jeg har akkurat valgt ut garn som skal kjøpes inn. Og jeg har sendt en handler ut på oppdrag ;) Jeg får garnet i morgen eller til uka. Da blir det rapporter om hvordan det går med alongstartingen min. Nå imens, blir det tøffel, pannebånd og ferdigstillelser. Det er spennende å prøve noe nytt, så jeg har prøvd meg med både ukjent garn og toving med det garnet pluss at jeg ikke har laget tovepannebånd før. Det blir en myk ulloppvarming til pannebåndalong. Knit along the day... the hole day.. and let the sau save us ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar